Win. family
Fra : Jette Hartmeyer

Dato : 22-09-03 19:01

Hej nyhedsgruppe

Er det rigtigt at man ikke kan få alle sine data og notater med i udskrift i
win-family 5.0, Jeg skal have lavet en slægtsbog og et eksemplar til
familien, så er det jeg gerne vil have kilde, notater både ved dåben og ved
vielsen og ved offentlig / privat notater med og så vil jeg også gerne have
billede ved hver person. Vælger jeg fast bogform kommer kilde ikke med,
vælger jeg person liste er der ikke billede med og Familiegruppe er der
heller ikke billede med. Er der andre slægtsforskningsprogrammer der kan
udskrive at hvad man har skrevet i sine notater?

Med venligst

Jette Hartmeyer

Fra : Bjarne Møller

Dato : 22-09-03 20:09

Prøv ar opdater til 6.02

I udskrifter vælges 1 pr. side
derefter udskriftdetaljer og afkryds det du vil have med
det hele virker ved mig

Hilsen BM