Proxim Orinoco 11a/b/g ComboCard Gold
Fra : Morten Winther

Dato : 22-09-03 17:58

Hej

Nogen der har set dette kort hos en forhandler i DK?

Erfaring med kortet? Skal kunne række langt.

/ morten

Fra : AF

Dato : 22-09-03 17:58

Morten Winther mail@is.invalid skrev dette:

> Erfaring med kortet? Skal kunne række langt.

Så langt! Er det langt nok?

Mojn, - Dres fra Tynne - ICQ 108 480 093
--
http://www.synnejysk.dk/
http://www.synnejyskambassade.dk/

Fra : Morten Winther

Dato : 22-09-03 18:04

"AF" <andreas.falck@jyde.dk> skrev i en meddelelse news:JSFbb.1461
> Så langt! Er det langt nok?
>
> Mojn, - Dres fra Tynne - ICQ 108 480 093
> [...]

Nej ikke så langt - jeg vil ikke udveksle radiobølger med det "synnejyske".

/ morten

Fra : AF

Dato : 22-09-03 20:11

Morten Winther mail@is.invalid skrev dette:

[ ... ]
> Nej ikke så langt - jeg vil ikke udveksle radiobølger med det
> "synnejyske".

De ku'n det ellers da blüw en masse sjov u'e a.

Fra : Jens

Dato : 22-09-03 23:50

"Morten Winther" <mail@is.invalid> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Nogen der har set dette kort hos en forhandler i DK?

Prøvede at skaffe det, men ingen distributør lå umiddelbart med det på
lager.
Endte med at købe et sølv kort og AP i Bilka (kr. 699,- Avaya)

> Erfaring med kortet? Skal kunne række langt.

I fht. et andet AP (D-Link) jeg har prøvet er der ca. 10-15% længere
rækkevidde med Avaya AP og netkort.

Det fede ved mit Avaya AP er at det bare er et sølv kort monteret i en
kasse. Det betyder at jeg kan tilslutte en ekstern antenne såfremt jeg
lyster det (både til kort i PC og AP).

Jens