HJÆÆÆÆÆLP...Please!!!!
Fra : lallefucker

Dato : 09-04-01 18:26

Jeg har ved en fejltagelse formateret min forkerte partition. Grunden til
det var at jeg havde sat en ny harddisk i og efter jeg havde lavet de
partitioner jeg skulle formaterede jeg dem.

Kort sagt.....Kan jeg rede min partition??????

PS. Det var min ftp på 15 GB....

Fra : MXL

Dato : 09-04-01 19:35

NOPE,

og hvem gider hjælpe en der hedder lallefucker ??

get a decent name...

MXL

Fra : lallefucker

Dato : 09-04-01 19:39

Tak for svaret!

Fra : Jesper Moltke Sørens~

Dato : 09-04-01 22:37

jeg mener nu at kunne huske noget om en funktion i norton utility....så lang
tid som din hd ikke er blevet overskrevet.....

/Jesper

Fra : lallefucker

Dato : 09-04-01 20:41

Jeg har prøvet Norton men det virkede ikke!

jeg har lige haft downloaded et demo program som rent faktisk kunne se mine
filer, men eftersom det var en demo kunne det kun vise de filer som jeg
kunne få genoprettet hvis jeg købte programmet

Jeg har lige fundet PowerGuest + crack og det har noget der hedder Lost And
Found. Jeg prøver lige dette prpgram en gang!

Fra : Peter Løkke

Dato : 09-04-01 21:16

> [...]
> filer, men eftersom det var en demo kunne det kun vise de filer som jeg
> kunne få genoprettet hvis jeg købte programmet

Øhh?? Hvis det er så vigtigt, så køb da programmet??

- Peter

Fra : lallefucker

Dato : 09-04-01 22:41

Det var et forsøg værd men jeg har klaret at genskabe ALLE mine filer fra
før formateringen. Fedt nok!!

Tak for hjælpen Jesper Moltke Sørensen.

Fra : S@ndman

Dato : 09-04-01 22:54

Hvor mange format c: kan man gå tilbage og genskabe..??

Fra : lallefucker

Dato : 09-04-01 23:07

Det ved jeg ikke men jeg har ikke fundet nogle filer fra 2 formateringer
tilbage som virker!!

Fra : Leif B

Dato : 14-05-01 13:14

Du kan gå ca. 5 tilbage er du proff. kan du gå 6 tilbage, men det kræver
stor tålmodhed og ekspertise samt at du kan blive nød til at "gætte" det
første bogstav eller tegn i hver enste fil så god fornøjelse