Fortid
Fra : Jon Eriksen

Dato : 22-09-03 09:55

Hej gruppe.

Jeg har gået og tænkt på om nogen af jer kender et sted/hjemmeside eller
noget, hvor man kan efterlyse sin hests fortid? Vi købte jo sidste år en
shetter, og vi aner ikke en dyt om ham, og det kunne da være sjovt at finde
ud af noget...

Mette

---

Fra : Anet

Dato : 22-09-03 11:19

"Jon Eriksen" <mogj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget, hvor man kan efterlyse sin hests fortid? Vi købte jo sidste år en
> shetter, og vi aner ikke en dyt om ham, og det kunne da være sjovt at

(klip)

Der er et sted inde på den hesteside der hedder www.hestenettet.dk hvor man
kan efterlyse sin hests fortid. Når du er kommet ind på siden så kig i
venstre side af din skærm og find "ryttersnak" og gå så ned til det der
hedder "efterlysning".
Jeg har prøvet med min men fik ikke respons tilbage. Men måske at du er
heldig og har flere gode oplysninger end jeg havde.

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : Jon Eriksen

Dato : 22-09-03 15:38

Ok, det må jeg prøve. Chancen er vel ikke så stor, men det _kan_ jo være,
der er nogen der kender ham. Tak for det.

Mette

> [...]
> Jeg har prøvet med min men fik ikke respons tilbage. Men måske at du er
> heldig og har flere gode oplysninger end jeg havde.

---

Fra : Anet

Dato : 24-09-03 21:39

> Ok, det må jeg prøve. Chancen er vel ikke så stor, men det _kan_ jo være,
> der er nogen der kender ham. Tak for det.
>
> Mette

(klip)

Ja, held og lykke med søgningen. Det er nu en gang rarest at vide lidt om
sin hest fra dens fortid og forrige ejere. Jeg ville også ønske at jeg kunne
få lidt mere at vide om min lille hest.

--
~ Hilsen
Annette ~