Discovery NU
Fra : Nina El Falaki

Dato : 09-04-01 18:05

Der er netop startet en god udsendelse om ulve på discovery

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 09-04-01 19:34

Nina El Falaki <feca@edb.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9asq16$1duu$1@news.cybercity.dk...
> Der er netop startet en god udsendelse om ulve på discovery

<> ja det var en pragtfuld udsendelse ... tak for vinket !!!!!

MVH Ami

Fra : Nina El Falaki

Dato : 09-04-01 20:17

Ja, jeg tror jeg har set den 4-5 gange og finder stadig nye ting, og fælder
stadig en tåre til slut.

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 09-04-01 20:25

Nina El Falaki <feca@edb.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9at1oa$1ph3$1@news.cybercity.dk...
> Ja, jeg tror jeg har set den 4-5 gange og finder stadig nye ting, og
fælder
> stadig en tåre til slut.

<> ja jeg fældede godt nok også tårer ... en meget smuk udsendelse der fik
en til at føle endnu mere harme og de norske ulve der bare skulle plaffes
ned .

MVH Ami

Fra : Nina El Falaki

Dato : 09-04-01 21:37

Ja og især når man på den norske hundegruppe møder mange der ville sige:
"det var jo tamme ulve, det kan man ikke regne med - den udsendelse var
klippet så den passede med budskabet o. lign."

Dem der ikke vil lære nyt, lærer heller intet, desværre