konkorde
Fra : Henrik Ø. Knudsen

Dato : 22-09-03 13:22

jeg har en dame som har konkorde regnskabs program og hun vil gerne have det
lavet sådan at hun har en server og hun kan sidde ved en af hendes computere
og logge på serveren så konkorde "hovedbanken" kun ligger på serveren, men
jeg er ikke sådan inde i konkorde og jeg kan ikke finde deres officielle
hjemmeside, men kan det laves med alle versioner af konkorde eller skal man
have en server version ???
/Henrik

forresten, nogen der keder deres hjemmeside add. ?

Fra : Per Thomsen

Dato : 22-09-03 13:54

"Henrik Ø. Knudsen" <henrik.knudsen@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg er ikke sådan inde i konkorde og jeg kan ikke finde deres officielle
> hjemmeside, men kan det laves med alle versioner af konkorde eller skal

Hvilken udgave af Concorde er der tale om?

> forresten, nogen der keder deres hjemmeside add. ?

http://www.navision.com/dk/

Per

Fra : Kapper

Dato : 22-09-03 14:00

www.concorde.dk

Fra : Henrik Ø. Knudsen

Dato : 22-09-03 14:48

jeg ved ikke lige hvad version hun har men det er nok bare lite eller hvad
den lille udgave hedder for hun bruger det til deres lille virsomhed, taxi
vognmand, hundepension og biobrandsel salg

og tak for addressen

Fra : Preben

Dato : 22-09-03 17:28

Henrik Ø. Knudsen wrote:
> [...]
> have en server version ???
> /Henrik
>
> forresten, nogen der keder deres hjemmeside add. ?

Installer programmet der hvor det skal bruges. Hvis C5 så kan det dog
blive lidt omstændeligt:

Men installer det på serveren vha. en arbejdsstation og alle DLL-filer
bliver lagt korrekt ind. Hvis det ikke er en decideret server du har
stående. Så lav en alm. deling på en netværkscomputer og installer det i
denne mappe. Tilslut så netværksdrev vha. højreklik på andre computere
og skriv \\computernavn\deling. Så får du f.eks. et S-drev som du kan
benytte til concorde.

Mvh / Preben

--
If your Dell laptop is unstable, try change the power supply - it works!
But the Dell will still stink! Nothing can change that!!!

Fra : Jens

Dato : 22-09-03 23:51

"Preben" <64bit@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Mvh / Preben

Preben Damgaard ?

Jens

Fra : Per Thomsen

Dato : 23-09-03 07:32

> Preben Damgaard ?

*LOL*

Det var vel derfor han skrev at det var 'omstændeligt' :)

Per