Reset password på Cybercity ZyXEL Prestige~
Fra : Troels [around 9000]

Dato : 22-09-03 12:11

Hejsa,

subject siger nok det meste.

Har engang ændret password til admin-funktionen af routeren (skal have
redirectet port 80 til en bestemt maskine på netværket her), og nu har jeg
fået smidt det skide password væk.

Hvordan kan jeg få aflæst user/password - eller nulstillet det til
Cybercity's standard? (admin/1234 svjh.)?

Håber på hjælp :)

// Troels

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 22-09-03 12:15

"Troels [around 9000]" <troelsFJERN@DETTEputtitat.dk> crashed Echelon
writing news:bkmld0$1sqs$1@news.cybercity.dk:

> Hejsa,
>
> subject siger nok det meste.

Zyxels hjemmeside siger nok det meste = 2 klik fra startsiden
http://www.zyxel.dk/faq/faq_02.php?faq_id=22

--
Bjarke Andersen

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 22-09-03 12:18

> Zyxels hjemmeside siger nok det meste = 2 klik fra startsiden
> http://www.zyxel.dk/faq/faq_02.php?faq_id=22

Sorry, vi kan jo ikk alle være lige kvikke

Men tak.!

// Troels

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 22-09-03 12:29

> Zyxels hjemmeside siger nok det meste = 2 klik fra startsiden
> http://www.zyxel.dk/faq/faq_02.php?faq_id=22

Har ingen Reset-knap på routeren, og kan ikke finde nogle firmware downloads
til den (642R-61 Web)

// Troels

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 22-09-03 12:35

[...]

http://firmware.homepage.dk ...

/Henrik

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 22-09-03 12:37

"Troels [around 9000]" <troelsFJERN@DETTEputtitat.dk> wrote in

> Har ingen Reset-knap på routeren, og kan ikke finde nogle firmware
> downloads til den (642R-61 Web)

Upload rom-filen (der ligger på den skive du fik med i kassen) og så er
routeren nulstillet.

Reset-knappen findes ikke på Zyxel 642R.

--
Mvh. Simon H. Pedersen

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 22-09-03 12:46

> Håber på hjælp :)

Takker til alle for hjælpen, fandt ud af det pga. jer

// Troels