Kom igang
Fra : Daniel Larsen

Dato : 21-09-03 22:01

Jeg har flash mx og ville gerne finde ud af at lave hjemmesider i flash. Men
jeg aner ikke hvordan jeg kommer i gang. Det virker uoverskueligt og svært.
Nogle der kan give gode råd til at starte op.

//Daniel

Fra : Jan Tanaka

Dato : 23-09-03 07:24

Hej Daniel,

Det du evt. kan gøre er, at lave de øvelser der følger med i Flash
(help>tutorials), der vil lære de mest basale værktøjer i Flash. Når du har
gjort det, så er det altid godt at have en referencebog. Dertil kan jeg
anbefale bogen, 'Flash for dummies', som er lige til at gå til.

Derudover kan du altid se på www.flashkit.com

hilsen Jan

Fra : Daniel Larsen

Dato : 25-09-03 13:18

"Jan Tanaka" <j_tanaka@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> gjort det, så er det altid godt at have en referencebog. Dertil kan jeg
> anbefale bogen, 'Flash for dummies', som er lige til at gå til.

Mange tak

//Daniel