tele2 adsl godt og dårligt
Fra : stigdk

Dato : 22-09-03 12:51

Her er min oplevelse med tele2 adsl:

Jeg havde tdc bredbånd 512/2048 før .
Jeg bestilte tele2 512/2048 adsl den 31/5
De 10/9 fik jeg det endeligt efter nogle forsinkelser. karakter (7)

Jeg har ikke ringet en eneste gang til tele2. Det hele har kørt automatisk
og samme dag tdc bredbånd sluttede havde jeg tele2 adsl. karakter (10)

På tdc bredbånd var mail download kun 512.
På tele2 adsl er mail download 2048. karakter ( 11)

Jeg spiller en del på internettet og her havde jeg stort set altid god ping
og minimalt lag (choke/packetloss) hos tdc bredbånd.
På tele2adsl har jeg haft problemer med pludseligt høj ping på nogle
tidspunkter om dagen ,men om aftenen har jeg kun engang haft problemer med
høj ping til en engelsk server. karakter (7)

Jeg håber meget på tele2 får større båndbredde til udlandet , for jeg
spiller tit kampe på udenlandske servere.

Jeg ka ikke udtale mig om tele2 telefon service da jeg ikke har ringet til
dem endnu.

stig

Fra : stigdk

Dato : 22-09-03 12:55

glemte vel lige at give prisen karakter:

tele2adsl 512/2048 530.00 kr om måneden karakter (11)