Cypercity og derses tilbud der udløber i d~
Fra : David Wittrock Rathj~

Dato : 21-09-03 19:39

Overvejer kraftigt at skifte fra TDC til Cipercity i dag, inden seres tilbud
udløber i dag.

Det jeg er interesseret i er, hvordan deres nyhedsserver fungerer.
Har de f.ex., de binære grupper som TDC fjernede fra deres severe for nogen
tid siden.
Er der nogen problemer i at hente store filer/mængder af data, fra deres
server.

Mvh.
David

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-09-03 20:30

"David Wittrock Rathje" <dwr@FJERN@MIG@tdcadsl.dk> skrev :

>Det jeg er interesseret i er, hvordan deres nyhedsserver fungerer.
>Har de f.ex., de binære grupper som TDC fjernede fra deres severe for nogen
>tid siden.

dk.binaer.* fungerer generelt godt ved download og de har alle,
tager lang tid at uploade.
Alle andre binære grupper er stort set ubrugelige.

Se tråden, der starter med
Newsgroups: dk.edb.internet.udbydere.xdsl
Subject: Cybercity news
Date: Fri, 12 Sep 2003 10:59:10 +0200
--
Knud

Fra : Martin Petersen

Dato : 21-09-03 21:36

Knud Gert Ellentoft (ellentoft@mail.tele.invalid) skrev følgende:

> dk.binaer.* fungerer generelt godt ved download og de har alle,
> tager lang tid at uploade.

Desuden har de i mine øjne en meget lav latency. Indlæggene forsvinder
undertiden så hurtigt, at hvis man ikke starter før posteren er færdig, er
det første indlæg væk.

- Martin