eDankort?
Fra : Rasmus Christian Kaa~

Dato : 22-09-03 08:31

Hejsa,

nu er der endelig kommet et fornuftigt alternativ til plastik-kort brug på
nettet. Hvilke webhoteller planlægger at understøtte det? Pt. er det kun
architrade/dibs der tilbyder det.

Mvh, Rasmus

---
Rasmus Christian Kaae
www.3kings.dk | www.hestebasen.com

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 22-09-03 09:13

On Mon, 22 Sep 2003 09:30:56 +0200, "Rasmus Christian Kaae"
<rasmusGODDAW@3kings.dk> wrote:

> [...]
>nettet. Hvilke webhoteller planlægger at understøtte det? Pt. er det kun

jeg vil tro at det også lige pludselig kommer m. i cashcow

--
vh
Thomas Jensen,

Fra : Rasmus Christian Kaa~

Dato : 22-09-03 21:18

> jeg vil tro at det også lige pludselig kommer m. i cashcow

Hmm.. gadvide hvorfor jeg har postet det i dk.edb.internet.udbydere ...

---

Fra : Peter Larsen

Dato : 22-09-03 21:34

Rasmus Christian Kaae wrote:

> Hmm.. gadvide hvorfor jeg har postet det i dk.edb.internet.udbydere

dunno, men det ser imho dødfødt ud

men lad os se.

--
regards, Peter Larsen