Så sker det snart!
Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 21-09-03 22:13

Handspring's Treo 600 bliver lanceret i Europa - Orange i England, Frankrig
og Schweiz begynder at sælge den i løbet af oktober måned.

Jeg håber at en dansk operatør hopper med på vognen (Orange ville være
oplagt, men måske venter de i Danmark på den nye fra Microsoft). Ellers må
jeg købe Treo'en i England, og betale prisen.

Ud fra de specs Treo'en har, samt de gange jeg har mødt folk med Treo
telefoner i udlandet, er der i mine øjne ingen tvivl om at det er den bedste
Mobil/PDA hybrid - primært pga. PalmOS, som i modsætning til Symbian og
WinCE/Pocket ikke tager 100 år om at starte op, og generelt er langt mere
effektivt.

--
Anders Vind Ebbesen
Ugebrevet Ignorant: http://www.webbesen.dk

Fra : Mcisten

Dato : 22-09-03 07:57

Jeg har selv kigget lidt på samsung i700 og ericsson p800 (der kommer snart
en 900). Den handspring ser da lidt akavet ud med det lille tastatur. jeg
tror et display man kan trykke på er bedre ?

Jeg kan da godt se mine store fingre forsøge at skrive på denne

Har jeg misforsået noget eller er det ikke et dværgtastatur den har ?

Mvh Mcisten