7210 vs. 6610
Fra : Weasel

Dato : 19-09-03 14:55

Ingen har svaret så jeg prøver igen:

Kan man benytte 6610 covers til 7210?

Weasel

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 19-09-03 21:53

"Weasel" wrote in message
news:3f6b0aa8$0$54802$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Kan man benytte 6610 covers til 7210?

Nej! Hvis du har set, så sidder tasterne ret anderledes, så det vil give
problemer!

Fra : Weasel

Dato : 20-09-03 08:57

"Daniel Alstrup" <nospam@nospam.com> skrev i en meddelelse

> Nej! Hvis du har set, så sidder tasterne ret anderledes, så det vil give
> problemer!

Tasterne sidder da rimeligt ens. Det er da kontakterne det kommer an på.

Weasel

Fra : Maze

Dato : 20-09-03 09:12

Weasel wrote:

> Tasterne sidder da rimeligt ens. Det er da kontakterne det kommer an på.

Rimeligt ens er da et vidt begreb. Og det kan ikke lade sig gøre at
bruge et cover fra en 6610 på en 7210 eller omvendt. De har lært af
deres fejl med, at man kunne bruge et 8310 cover på en 6510 men ikke
omvendt.

Derudover, så sidder tasterne ikke remilgt ens. Det vil du hurtigt finde
ud af, hvis du ikke er vant til at bruge en 7210. Det gang jeg havde min
(skodtelefon forresten) gik der vel et par dage til lige at vænne sig
til tasternes placering.

Du kan også bare tage ned i en lokal teleforretning og sammenligne
tastaturmåtterne. Hvis du ikke kan se på dem, at de ikke er "rimeligt
ens" trænger du altså til briller.

--
/Maze
"Of all the things I've lost, I miss my brain the most" Ozzy Osbourne

P.S.: Hvis du vil sende en mail, så fjern triple-x..

Fra : Weasel

Dato : 20-09-03 09:39

"Maze" <wmazemanXXX@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> (skodtelefon forresten) gik der vel et par dage til lige at vænne sig

Hvorfor skodtelefon?

Weasel

Fra : Maze

Dato : 21-09-03 15:49

Weasel wrote:

> Hvorfor skodtelefon?

Elendig skærm, dårlig menu, få funktionaliteter, dårlig standby tid,
grimt design, fornemmelsen af billig plastic legetøjstelefon når man
holdte den, knirkende knapper, elendig pop-port (dårlig forbindelse,
flimrende skærm som kunne miste noget af lysstyrken en gang i mellem.

Ellers andet du vil vide?