IrDA og T310
Fra : Mikey78

Dato : 17-09-03 14:22

Hej NG.

Jeg har en Sony Ericsson T310 og en IrDA Y-160, så jeg kunne lave en
infrarød forbindelse.

Y-160'eren virker og har lagt sig i titellinien.
Indstillingerne er:
Infrared Transceiver Type: Vishay 6102F
Min. Turn-Around Time: 1.0 mS (default)
Speed Enable: 115200

Telefonen er åben for infrarød forbindelse, men den reagerer overhovedet
ikke.

Jeg har prøvet med programmerne:
MMS Homestudio
ImageEditor
Den der T310 Package

Intet virker - hvad i alverden skal der til?

Mikey

Fra : Søren Christensen

Dato : 17-09-03 18:53

"Mikey78" <news1@--YOU-BETTER-DELETE-THIS--thiemer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ImageEditor
> Den der T310 Package
>
> Intet virker - hvad i alverden skal der til?

Har samme problem med nøjagtige samme kombination. Men prøv at tage Y-160
fra og sætte den til igen imens irda er tændt på T310.
Så lykkes det mange gange at få kontakt med mobilen....

Venligst

Fra : Mikey78

Dato : 17-09-03 21:22

> Har samme problem med nøjagtige samme kombination. Men prøv at tage Y-160
> fra og sætte den til igen imens irda er tændt på T310.
> Så lykkes det mange gange at få kontakt med mobilen....

Du er sikker på at du ikke gjorde andet?
Jeg kan nemlig stadig ikke få det til at virke.
Aner ikke hvad jeg gøre galt efterhånden...

Mikey

Fra : Søren Christensen

Dato : 18-09-03 20:21

Y-160

> Du er sikker på at du ikke gjorde andet?
> Jeg kan nemlig stadig ikke få det til at virke.
> Aner ikke hvad jeg gøre galt efterhånden...

Jamen jeg kan ikke sige andet end du må prøve et par gange. Altså
simpelthend trække usb stikket og sætte det i igen, og sørge for telefonen
ligger tæt på.
Nogle gange kan jeg ikke få kontakt før jeg har genstartet min pc.

Venligst

Fra : Martin Zielke

Dato : 17-09-03 19:11

> Den der T310 Package

Hvad er det for en, hvor kan man få den?

Fra : Mikey78

Dato : 17-09-03 21:19

"Martin Zielke" <martinz@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er det for en, hvor kan man få den?

Kan ikke huske hvor, men den hedder "T310_Package1_1.5.7.exe" hvis det kan
hjælpe.

Mikey