Tejkke mail med T610 med Tele2 ADSL
Fra : ff

Dato : 17-09-03 13:38

Er der nogle der ved om dette kan lade sig gøre?

Jeg har prøvet at kigge på Tele2's hejmme side, men kan ikke finde nogle
oplysninger.

Hilsen Johnny

P.S. Min udbyder er Telmore...

Fra : Morten Nielsen

Dato : 17-09-03 14:29

> Er der nogle der ved om dette kan lade sig gøre?
> Jeg har prøvet at kigge på Tele2's hejmme side, men kan ikke finde nogle
> oplysninger.
> P.S. Min udbyder er Telmore...

Ja det kan det, men hvis du bruger den standardopsætning om Telmore sender
dig, så virker den KUN til wap!
Skal du bruge den til data (fx. www eller email), skal du ændre APN adressen
fra 'wap' til 'internet'

Mailserver er den pop3-server du normalt bruger.
SMTP server skulle være mail.tele.dk men det virker ikke altid for mig.

/Morten

Fra : Fischer

Dato : 17-09-03 14:44

> Er der nogle der ved om dette kan lade sig gøre?

Hvis du i forbindelse med din ADSL forbindelse (ikke mail-konti) har fået et
brugernavn ala 'x-1234567' med tilhørende password, så prøv deres
opkaldsnummer 77667731 med disse.
Men så vidt jeg ved, er der ikke normal internet-adgang med i Tele2 ADSL.

Du kan i stedet oprette en forbindelse til nr. 26265555 (ingen brugernavn
eller password).
SMTP server skal så være: mail.orangenet.dk

*Fischer

Fra : SvendeBent

Dato : 18-09-03 10:58

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> SMTP server skal så være: mail.orangenet.dk

Ret sjovt når han er Tele2 kunde ;) hehehe.

Fra : Fischer

Dato : 18-09-03 11:56

> Ret sjovt når han er Tele2 kunde ;) hehehe.

Det er hvis han bruger det Orange nummer jeg gav ham.
Og i det fald skal han jo bruge deres SMTP-server men POP3-serveren fra
Tele2.

*Fischer

Fra : ff

Dato : 18-09-03 14:40

Jeg takke mange gange for svaret fra Fischer.

Hvilsen

Johnny