Er døde hjerneceller en vittighed?
Fra : Fischer

Dato : 16-09-03 10:07

Først en lille vits:
----------
En bankrøver springer ind i en bank med en pistol i hånden. Eneste kunder er
et ældre ægtepar der står ved skranken.
Røveren skubber ægteparret væk og råber: "Hit med pengene".
Men den ældre mand siger så: "Hov, hov, unge mand. Jeg er civilbetjent".
Røveren bliver nu helt befippet og styrter ud af banken igen med uforrettet
sag.
Da der igen er blevet ro, siger konen til manden: "Anton, det er ikke
civilbetjent du er. Det hedder senildement".
----------

Nå, nu havde jeg nær glemt hvad jeg ville sige .....
Åh, jo - en svensk forsker antyder at skaderne ved mobiltelefoni først
opdages når det lisom er for sent:
Jo, livet er farligt.

*Fischer

Fra : Knud Berggreen

Dato : 17-09-03 21:29

On Tue, 16 Sep 2003 11:06:35 +0200, "Fischer"
<myfischer87@get2net.dk> wrote:

>Nå, nu havde jeg nær glemt hvad jeg ville sige .....

Talt for meget i mobiltelefon?

>Åh, jo - en svensk forsker antyder at skaderne ved mobiltelefoni først
>opdages når det lisom er for sent:
>http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=218879
>Jo, livet er farligt.

Bemærk lige hvilken formiddagsavis som bringer disse
udtalelser.
Har den været bragt af de seriøse aviser?

/Knud