selvhenter.dk - andre der har problemer me~
Fra : KR

Dato : 16-09-03 08:55

Er der andre end mig, der har problemer med at tanke med
dan/visakort på selvhenter.dk?
Jeg har forsøgt et par gange i sidste uge og et par gange i dag.
Når man kommer til den sidste side og trykker Køb, kommer
der ingen bekræftelse på, at bestillingen er gennemført.

Jeg kan se i min Netbank, at jeg heller ikke er blevet trukket for
bestillingerne, det skulle vel heller ikke kunne ske, når der ingen
bekræftelse er kommet på selvhenter.dk?

Jeg har talt med Sonofon, der siger, at jeg bare skal prøve igen.
Jeg har forsøgt mig på to forskellige computere. Så det vil undre
mig, hvis det kun er her, det er galt.
--
Mvh. KR