Email-klient og GPRS!!
Fra : Jimmi

Dato : 15-09-03 13:55

Jeg har lige købt en SE T610, men bøvler lidt med at få email-klienten til
at virke, når jeg har indtastet alle indstillinger de rette steder og prøver
at koble op via en wap-konto på det alm. net skriver den "server ikke
fundet"...?? Skal man have GPRS for at få det til at virke??

mvh.
Jimmi

Fra : Fischer

Dato : 15-09-03 14:09

> [...]
> det alm. net skriver den "server ikke fundet"...??
> Skal man have GPRS for at få det til at virke??

Nej, du behøver ikke GPRS. Du kan bruge et alm. GSM (CSD) dataopkald. Wap
kan normalt ikke benyttes til at hente mail via en POP3 konto.

Opret evt. et CSD opkald på nr. 26265555 (ingen brugernavn eller password).
SMTP server skal så være: mail.orangenet.dk

*Fischer

Fra : Fischer

Dato : 15-09-03 14:17

Selv om dette ikke er om 610'eren, så kan der være lidt inspiration på disse
sider:
http://www.bjargum.dk/ericsson_t68_mail.htm
http://www.p800.dk/p800trick.asp?nummer=5

*Fischer

Fra : Jimmi

Dato : 15-09-03 14:47

det virker.. kanon..

mange tak..

Fra : John Smith

Dato : 15-09-03 14:46

Jeg har samme problem med min T65.

Jeg har fundet et forum hvor du måske kan finde svar

http://www.esato.com/board/viewforum.php?forum=14

/Thorbjørn