T610 / T68i & Sony Ericsson Image Editor v~
Fra : prebstar.dk

Dato : 14-09-03 17:59

Hej!

Er jeg den eneste der ik' kan få sin T610 eller T68i til at virke med Image
Editor via. infrarød?

'Download'-knappen står bare gråt.. altså 'ikke aktivt' !

Jeg går snart AMOK ! ..kan det være pga. mine indstillinger til
RDa'en? - Sandberg Matrix USB!?

Venligst, Preben
(..som snart går psykisk ned over SE IMAGE EDITOR)

Fra : Henrik C

Dato : 14-09-03 18:20

Nej du er ikke den enste jeg kan heller ikke kun med kabel
mvh HC

---

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 14-09-03 18:25

Kan i komme i kontakt med telefonen med programmet messages and
phonebook...? Det der officielle SE program til at rode i telefonen med...?
Min arfaring siger mig at hvis i ikke kan det, kan ingen andre programmer
heller ikke. Jeg lavede lidt om i den irDa port tlf. var sat til at bruge,
og vupti så kørte det, kan ikke huske hvilke programmer jeg kørte med, men
alle virkede, også theme creator og Image Editor...

Dennis