E-mail program til 6610
Fra : Michael Melby

Dato : 12-09-03 17:30

Hey derude!

Findes der et e-mail program til min Nokia 6610??? Har fundet en såkaldt
Messenger til min mobil. Så der må næsten oz finde en email klient program
til min mobil.

Mvh

Michael Melby

Fra : Jan-Erik

Dato : 12-09-03 19:10

Michael Melby wrote:
> [...]
>
> Findes der et e-mail program til min Nokia 6610??? Har fundet en
> såkaldt Messenger til min mobil. Så der må næsten oz finde en email

Hvor har du fundet en messenger? Jeg har virkelig søgt længe efter noget der
kunne logge på messenger elle ICQ.. :-/

/Jan-Erik

Fra : Michael Melby

Dato : 12-09-03 19:19