Re: Deling af DSL hos TDC ??
Fra : K@zz

Dato : 09-04-01 15:39

Tak for jeres forslag !!

Vil lige følge op på den konverter.. Det lyder som et godt forslag...

Grunden til jeg ikke vil lade Win98 dele forbindelsen, er fordi jeg ikke vil
være afhængig af at den anden computer skal være tændt... Så det er
grunden..

En anden ting.. Hvorfor vil det være bedre med en Switch istedet for en HUB,
når jeg nu kun skal dele forbindelsen mellem 2 computer ??

Sidste ting.. Hvorfor er det engenlig nødvendigt at købe en HUB, når TDC
låner en Router ?? Kan man ikke bruge den Router til at dele forbindelsen
med ??

Ellers tak for hjælpen folkens !!

MVH
K@zz

"Anders Lund" <webmaster@123grin.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor overhovet høbe en Hub/Swits Du har jo kun 2 computere. Du kan bare
> lade den ene dele forbildelsen. Køre du win 98 se eller højere, kan du
lade
> win dele forbindelsen. Det er let. Det kræver kun at du køber et netkort
> (koster ca 125 kr.)
>
> MVH
> Anders Lund
>

> "boble" <smileyco@hotmail.com> wrote in message