SE: T610 kamera
Fra : Anders Christensen

Dato : 09-09-03 22:45

Hejsa!

Det er lidt pinligt for mig at spørge, men hvordan hunde får man overført et
billede taget på t610 til sin comp, medmindre men vil sende det i en email.
Der følger jo ikke noget overførelseskabel med eller noget?

Mvh.
Anders Kærholm

Fra : JMo.

Dato : 09-09-03 22:53

"Anders Christensen" <anderskaerholm@hotmail.com> wrote in

> [...]
> overført et billede taget på t610 til sin comp, medmindre men vil
> sende det i en email. Der følger jo ikke noget overførelseskabel med

Man krydser fingre for at computeren har en infrarød port (eller evt.
Bluetooth).

Alternativt må man ud at investere...

Fra : Anders Christensen

Dato : 09-09-03 22:50

> Man krydser fingre for at computeren har en infrarød port (eller evt.
> Bluetooth).
>
> Alternativt må man ud at investere...

............................... Investere i hvad?? Ny computer oder was. Du
kan nok høre at jeg er newbie
Forklar mig venligst fra bunden, hvis du gidder.

Mvh.
Anders Kærholm

Fra : Ukendt

Dato : 09-09-03 23:04

din tlf har infrarød port indbygget og bluetooth (trådløst netværk)

din stationære pc derhjemme, har højst sandsynligt hverken det ene eller
andet.....har du derimod en bærbar pc, så findes de tit med ir-porte....

ellers må du ud og købe dig til en af de 2 data-overførelses muligheder....

både ir-porte og bluetooth findes som usb-moduler, kig evt på edbpriser.dk

håber det hjalp!

/dj

Fra : Anders Christensen

Dato : 09-09-03 23:09

> håber det hjalp!

Yes, tak for det!

Fra : Anders Christensen

Dato : 09-09-03 23:12

Jeg synes dog ikke umidelbart jeg kan finde det på edbpriser.dk, har du et
direkte link? (ved godt jeg bliver krævende nu

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 09-09-03 23:55

"Anders Christensen" <anderskaerholm@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:ujs7b.69674$Kb2.3150852@news010.worldonline.dk
> Jeg synes dog ikke umidelbart jeg kan finde det på edbpriser.dk,
> har du et direkte link? (ved godt jeg bliver krævende nu

Bluetooth:
http://www.edbpriser.dk/netvaerk/netvaerk-top10.asp?ID=1694927891
http://www.edbpriser.dk/netvaerk/netvaerk-top10.asp?ID=1694827894
infrarød:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=2014577892
http://www.thansen.dk/product.asp?c=167536841&n=496932315&pn=496932553

Bare et par eksempler, der findes sikkert andre muligheder.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Anders Christensen

Dato : 09-09-03 23:58

Tak for det!

Fra : Maze

Dato : 10-09-03 15:41

Anders Christensen wrote:

> Det er lidt pinligt for mig at spørge, men hvordan hunde får man overført et
> billede taget på t610 til sin comp, medmindre men vil sende det i en email.
> Der følger jo ikke noget overførelseskabel med eller noget?

Du kan bare sende dem som billedbeskeder. I stedet for at indtaste et
tlf nummer trykker du bare på den højre knap for at sende beskeden som
en email i stedet for.

--
/Maze
"Of all the things I've lost, I miss my brain the most" Ozzy Osbourne

P.S.: Hvis du vil sende en mail, så fjern triple-x..