Telmore Pro & SMS
Fra : Jan Selchau-Hansen

Dato : 08-09-03 12:01

Jeg har tilmeldt mig TelmorePro, men opdager nu at prisen på 17 øre for en
SMS, kun gælder "almindelige SMS'er".

Jeg bruger stort set kun websms, og de koster stadig 20 øre.

Bare lige så I ved det.

mvh Jan

Fra : Johnny

Dato : 08-09-03 13:15

Jan Selchau-Hansen wrote:

> [...]
> SMS, kun gælder "almindelige SMS'er".
>
> Jeg bruger stort set kun websms, og de koster stadig 20 øre.

Hmm.. er det ikke lidt underligt, når du har betalt for et PRO
abonnement? Kan det virkelig passe? I såfald vil jeg virkelig føle mig
snyd, hvis jeg var dig...

--
/ Johnny

I love my Sony-Ericsson T310!

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-09-03 15:06

Johnny skrev:

>Hmm.. er det ikke lidt underligt, når du har betalt for et PRO
>abonnement? Kan det virkelig passe? I såfald vil jeg virkelig føle mig
>snyd, hvis jeg var dig...

Ifølge Telmores prisliste, så er prisen på WebSMS stadig 20 øre (inkl.
moms) selvom man er Pro-kunde, men jo - jeg ville umiddelbart også
mene, at prisen burde være den samme som alm. SMS.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- også Siemens M55, S55, C55 samt SonyEricsson T610

Fra : Jan Selchau-Hansen

Dato : 08-09-03 17:00

Ja, det passer, læs har Telmore's svar på mit spørgsmål om det ku' passe:

<-- snip
Hej

Hvis det er web-sms du har brugt vil det stadig koste 20 øre, da det er et
helt andet produkt.

Såfremt du har yderligere spørgsmål, bedes du lave en reply på denne mail -
uden at rette i subject.

Med venlig hilsen

TELMORE Support - Kristina

www.telmore.dk

*********** REPLY PARTITION ***********

Her er et kundespørgsmål. Det blev afsendt af

(jan@selchau-hansen.dk) Sunday, 7 September, 2003 at 19:42:25

name: Jan Selchau-Hansen

spørgsmål:

Hej, jeg har for nyligt tilmeldt/betalt for TelmorePro, men kan nu se at jeg
stadig betaler 20øre pr. SMS. Hvorfor det ??

--- slut snip >

De påstår altså at websms er et andet produkt end sms.

- og ja lidt snydt er jeg da.

3 øre pr. sms kan med mit forbrug blive til ca. 10 kr. om året

mvh Jan

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 08-09-03 18:00

"Jan Selchau-Hansen" <jan@*selchau-hansen.dk> writes:

> Jeg har tilmeldt mig TelmorePro, men opdager nu at prisen på 17 øre
> for en SMS, kun gælder "almindelige SMS'er". Jeg bruger stort set
> kun websms, og de koster stadig 20 øre.

Hvad er en "websms"?

-j

--
Viden bliver ikke mindre af at blive delt - tværtimod!
http://akademiskopgavebank.dk

Fra : Jørgen

Dato : 08-09-03 18:03

> Jeg bruger stort set kun websms, og de koster stadig 20 øre.

Websms? skal man så sende dem fra deres hjemmeside eller hva?

Fra : BG

Dato : 08-09-03 19:07

On Mon, 8 Sep 2003 19:03:01 +0200, "Jørgen" <jogge@post7.tele.dk>
wrote:

>Websms? skal man så sende dem fra deres hjemmeside eller hva?

Ja, fra Tellmores hjemmeside, når du er logged in.

====================================== phone pages
http://osbymikro.tk
====================================== free sms
http://2sms.tk
====================================== mail address
info@osbymikro.tk.remove_th.is

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 09-09-03 08:03

"Jan Selchau-Hansen" <jan@*selchau-hansen.dk> wrote in message
> Jeg har tilmeldt mig TelmorePro, men opdager nu at prisen på 17 øre for en
> SMS, kun gælder "almindelige SMS'er".
>
> Jeg bruger stort set kun websms, og de koster stadig 20 øre.

Velkommen i klubben over dem der ikke læste det med småt :)
Jeg bruger også websms til 90% af alle min SMS'er, men tog det egentlig som
en selvfølge at priserne her gik hånd i hånd - men jeg tog fejl..

Nogen der kender baggrunden til det?
Alt andet lige så må det da være billigere når de bliver afsendt direkte fra
hjertet af telmore (hjemmesiden) - end når det skal forbi alverdens
sendemaster?
Eller er det fordi der er gået politik i det pludseligt?

Jeg finder det ihvertfald dybt tragisk jeg skal bruge datakabel og nokia
phone editor for at sende billige sms'er fremfor det glimrende websms system
telmore har lanceret !

--
/Dennis
Pug 106GTI