Tlf. svarer nr. på Mixit ?
Fra : WTR

Dato : 05-09-03 19:28

TDC har stadig verdens dårligste service... efter min mening

Jeg har bestilt MixIt, men de har ikke oplyst noget om hvilket
mobiltelefonsvarer nummer, som jeg skal anvende.

De skriver på deres totalt ubrugervenlige website
http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/produkter_services/mobilfunktioner/mobilsvar/index.jsp
"Dit Mobilsvarnummer står på ordrebekræftelsen, som du har modtaget fra TDC
Mobil ved oprettelsen af dit abonnement."

Men der var ikke noget nummer..... og hvis man ringer på deres nummer
80808020, så er der bare en der tager røret af uden at sige noget...

Der burde stå noget om mobiltlf. svarer nummeret på mixit.dk, som skulle
være beregnet til selvbetjening, men i virkeligheden så er det kun salg der
foregår på den side... ikke nogen service overhovedet.......

Nå, men til spørgsmålet: Er der nogen herinde, der kender nummeret, eller
skal jeg have mit eget individuelle nummer ?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-09-03 20:38

"WTR" <worldofnews@hotmail.com> wrote in message

> TDC har stadig verdens dårligste service... efter min mening
>
> Jeg har bestilt MixIt, men de har ikke oplyst noget om hvilket
> mobiltelefonsvarer nummer, som jeg skal anvende.

Det står fx. i den sms som du for, når der er indtalt besked...

Hvis du ringer til dig selv, mener jeg også man for fat i telefon svaren..

Fra : Claus E Beyer

Dato : 06-09-03 05:40

> "WTR" <worldofnews@hotmail.com> wrote in message

> Det står fx. i den sms som du for, når der er indtalt besked...
>
> Hvis du ringer til dig selv, mener jeg også man for fat i telefon svaren..

De fleste SIM-kort plejer at være viderestillet til telefonsvareren, når man
modtager dem. Prøv f.eks. at lave en kontrol på "viderestilling hvis
slukket/uden dækning": *#62# (SEND) og derefter kan du se hvilket nummer der er
viderestillet til = telefonsvarernummeret (medmindre at du selv tidligere har
viderestillet til et andet nummer).

Claus

Fra : WTR

Dato : 06-09-03 07:52