Virus
Fra : Mikael Jensen

Dato : 21-09-03 18:15

nå, så kom dette ringe forsøg på at videresende en virus også til
nyhedsgrupperne..... Hvor ynkeligt er det ikke. For det første hvis
microsoft har en vigtig opdatering, så kommer den sikkert gennem windows
egen update.... for det andet er der også sendt en masse mails ud hvor der
står på forskellige måder at en mail man har sendt ikke er nået frem. Her
kan man jo med det samme se at man ikke kender mail-adressen og hvorfor
skulle de sende en vedhæftet exe-fil med tilbage.

Jeg har kun en ting at sige til det....

Ynkeligt

Mikael Jensen

Fra : Torben F@rum

Dato : 22-09-03 08:55

"Mikael Jensen" <mikaeljensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan man jo med det samme se at man ikke kender mail-adressen og hvorfor
> skulle de sende en vedhæftet exe-fil med tilbage.

Og det har med jagt at gøre ?

Torben Farum

Fra : Mikael Jensen

Dato : 22-09-03 11:22

ikke en skid. men for de stykker der undrer sig over den postede meddelelse
før min ville jeg lige gøre opmærksom på problemet.... Betragt det som en
gratis ydelse =)

Fra : john

Dato : 22-09-03 18:35

Det er altid meget træls med virus, derfor kan jeg kun opfordre til at man
har et godt antivirus program installeret og holder det opdateret. !!
/jr

Fra : Lasse

Dato : 22-09-03 19:58

Fra : Lasse

Dato : 22-09-03 20:00

Ups .. Jaa, den virus har jeg også fået, den sender ca 100 mails om dagen
til mig .. kan man gøre noget for at slette den ? Jeg har norton 2003,
men jeg får hele tiden de mails ..

Lasse

Fra : Torben F@rum

Dato : 22-09-03 20:16

> Ups .. Jaa, den virus har jeg også fået, den sender ca 100 mails om dagen
> til mig .. kan man gøre noget for at slette den ? Jeg har norton 2003,
> men jeg får hele tiden de mails ..
>
> Lasse

Dett er en jagt gruppe, så mon ikke denne tråd skal til og stoppe, eller
flyttes til en relevant gruppe ?

Torben Farum

Fra : Olfot

Dato : 23-09-03 09:58

du kan kun vente til det høre op. men jeg kan anbefale Norman antivirus
www.norman.no
/of

Fra : CBA

Dato : 08-05-04 02:01