krypper
Fra : Musen

Dato : 21-09-03 19:48

Hvordan har I hængt krypperne op i boksene? Vores er sådan nogle almindelige
nogen i plastic, hængt op i fire stykke og lange skruer med ravpluks.
Alligevel lykkes det konstant for Laban at få den gnubbet ned i løbet af
natten, når han står og gnubber sig.
Nogen der har nogle fif??

Venlig hilsen Mia

Fra : Fudge

Dato : 21-09-03 20:52

> Hvordan har I hængt krypperne op i boksene? Vores er sådan nogle
almindelige
> nogen i plastic, hængt op i fire stykke og lange skruer med ravpluks.
(klip)

Vi har sat vores op med gennemgående skruer. Så der er møtrik på den anden
side. Det virker ihvertfald godt.

Hilsen Susanne

Fra : Anet

Dato : 21-09-03 21:58

"Musen" <mivsesnabela@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogen i plastic, hængt op i fire stykke og lange skruer med ravpluks.
> Alligevel lykkes det konstant for Laban at få den gnubbet ned i løbet af

(klip)

hvad med at give Laban en krybbe som er lavet så den passer ned i et bildæk.
Jeg har set sådan en krybbe jeg tror at det var i det nye Hööks blad. Han
har måske lidt kløe og så bliver han nok ved med at gnubbe sig. Vi har bare
sat vores krybber op med 4 lange skruer og plugs.

hilsen

Annette

Fra : skingur

Dato : 22-09-03 09:38

"Anet" skrev d. 21-09-03 21:58 dette indlæg :
> almindelige

Hej.. prøv at kigge ind på
http://www.hestetandpleje.dk/

heste, der spiser af krybber, får tandspidser, fordi det ikke er en
naturlig måde for dem at holde hovedet på.

Spændende link... og gæt hvem der skal bestille hende til sin stakkels
skæve isbuk!

Mvh Christina og Skenkur

http://www.kandu.dk/

Fra : Anet

Dato : 30-09-03 13:12

"skingur" <skingur.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.hestetandpleje.dk/

(klip)

Det var en ganske god side som du linkede til. Hvornår skal din hest have
besøg af hestetandlægen? Vil du beskrive det herinde så vi kan høre lidt
med?

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : john lundsgaard

Dato : 22-09-03 08:47

> [...]

> nogen i plastic, hængt op i fire stykke og lange skruer med ravpluks.
> Alligevel lykkes det konstant for Laban at få den gnubbet ned i løbet af

Hej Mia

Jeg elsker gennemgående bolte med møtrikker på begge sider af en væg *SS*.

Altså jeg har monteret krybber og vandkopper på inder/skillevæggene (15 cm
fundabokke med jern og beton i) der har jeg så boret hul hele vejen igennem
og monteret inventaret med lange bolte (gevindstænger) og en ordentlig svend
af en skive (skærmskive) under møtrikken.

Det har nu holdt i to år, og det ser ikke ud til at der bliver problemer før
boltene er rustet igennem.

Jeg kan dog godt se problemet hvis inventaret skal sidde på ydervæggen ;-(((

Hilsen John

Fra : Marlene

Dato : 22-09-03 09:17

> [...]
> nogen i plastic, hængt op i fire stykke og lange skruer med ravpluks.
> Alligevel lykkes det konstant for Laban at få den gnubbet ned i løbet af

Ja, det gør min shetlænder, Laura, også konstant..... Kunne også godt bruge
et råd

Mvh. Marlene.