mont diskw i Redhat 90
Fra : Ukendt

Dato : 21-09-03 19:38

Hej

Ja så har jeg lidt problmer med linux jeg prøver mig frem og nu er turen
komemt til Redhat 90 før MD 91 syndes der er noge gode ting i redhat men den
har ikke montet mine andre diske jeg har en master disk der er delt i 3
(nfts formatert) og en sek. disk der er del i 2 hvor den ene der er linux
drev da den partion hvor linux ligger er tom valgte jeg automatisk
partitionnering hvorda kan jeg få dem montet er ikke særlig skrap til linux
har kun bruget det i lidt over en uge

MVH
Kim

Fra : Ivar Madsen

Dato : 21-09-03 21:49

"Futte" <vieker ikke> wrote:

> [...]
> drev da den partion hvor linux ligger er tom valgte jeg automatisk
> partitionnering hvorda kan jeg få dem montet er ikke særlig skrap til linux

Kan vi få /etc/fstab at se?
Den er i den fil det er defineret hvad der skal mountes ved boot.

BTW så er det nok en god ide at give en dist. lidt mere end en uge før du
skifter til den næste. Thivertifald når vi snarker de lette dist. som Mandrake
og RH.

Ivar