Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Billig ansvarsforsikring til bil?
Fra : Steen

Dato : 15-09-03 21:31

Hej gruppe,

i forbindelse med et bilkøb søger jeg efter et forsikringsselskab med en
billig ansvarsforsiking. Jeg er 29 år, har kørt bil siden jeg var 18
(skadesfrit), men aldrig i min egen bil - jeg har altså ingen anciennitet
fra et andet selskab.

Efter en kort rundspørge har jeg fået oplyst priser på alt fra kr. 3900 til
kr. 6500 (billigst hos GF).

1. Er der nogen, der kan foreslå selskaber, der typisk er kendte for billige
ansvarsforsikringer?

2. Er der nogen der ved, hos hvilket selskab en elitebillist kører billigst?

På forhånd tak.

Steen

Fra : anders majland

Dato : 16-09-03 10:58

> 1. Er der nogen, der kan foreslå selskaber, der typisk er kendte for
> billige ansvarsforsikringer?

Undersøg om du har mulighed for at kommer med i nogle "klubber" eller
rabataftaler gennem f.eks fagforening, arbejdsplads, sportsklubber og
lign.

Men GF ligger ofte i den billige ende og jeg synes prisen lyder meget
rimelig (men du skriver ikke hvad der er for en bil du kan få forsikret
for de penge)

> 2. Er der nogen der ved, hos hvilket selskab en elitebillist kører
> billigst?

Så enkelt er det ikke - Det afhænger udover bilen også helt af ens
øvrige profil og lokation....

Men se også news:dk.forbruger og news:dk.fritid.bil - Begge steder er
emnet ofte oppe og vende og http://groups.google.com er god til at finde
gamle indlæg frem igen

--
Anders Majland
Aprilia Leonardo 150 98' 60Mm - Italiensk MC = brok

Fra : MAndersen

Dato : 16-09-03 15:43

"anders majland" <andersDOTmajland@jyde.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Anders Majland
> Aprilia Leonardo 150 98' 60Mm - Italiensk MC = brok
> Mazda 626 2,2i GLX st.car 90' 315Mm - Biler uden brok

Prøv www.rasmussen-assurance.dk de har samarbejde med et udelandsk selskaber
der efter rygter skulle være billige.

--
MAndersen
Dørtrinet til visdommens tempel er

Fra : Anders

Dato : 16-09-03 17:20

www. LB.dk hvis du underviser, pædagog, djøf, magistre m.fl. se sitet

Fra : Steen

Dato : 16-09-03 20:02

Tak for jeres svar. Jeg vil undersøge jeres forskellige forslag og melde
tilbage, om jeg finder et tilbud, der slår GF.

Bilen jeg ønsker forsikret er i øvrigt en Ford Escort, årgang 1987, 1300cc.

/Steen

Steen <steen.nf@stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f662046$0$17087$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...

Fra : David T. Metz

Dato : 18-09-03 14:37

Steen skriblede:

> 2. Er der nogen der ved, hos hvilket selskab en elitebillist kører
> billigst?

Det er som andre skriver ikke helt simpelt. Du kan selv tjekke på:
http://www.forsikringsluppen.dk/

David
http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller: