Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Deltag i aktiepulje på nettet
Fra : sap1936@tele2adsl.dk

Dato : 14-09-03 22:41

Hvis du kan læse Engelsk, så prøv at se på denne side www.comshares.com Hvis du tilmælder dig, så husk at skrive 730174 i your referral ID. Du kan starte med 1euro.
Your share of trading profit is paid to you every single day, immediately, via your e-gold® account. If you invest €1 to €10,000 today, you will see your profit paid into your e-gold account tomorrow. And every weekday in the future. And you can build your share of profit substantially by referring others, too.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-09-03 23:26

sap1936@tele2adsl.dk wrote:

> Hvis du kan læse Engelsk, så prøv at se på denne side www.****.com

Hvis du kan læse dansk, så prøv at se denne side, hvor du kan læse, at
opslag som dit ikke er ønsket i denne gruppe:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.penge

> Hvis du tilmælder dig, så husk at skrive 730174 i your referral ID. Du kan starte med 1euro.

De fleste af den slags foretagener sletter folk, der udsender spam (ja,
dit indlæg er spam). Overvej, om ikke det vil være en god ide at slette
dit indlæg igen, inden der er en, der klager til dem.

Bortset fra det, så vil jeg anbefale dem, der har lyst til at forære
deres penge til fremmede, i stedet give dem til tilfældigt
forbipasserende på gaden - så får man i det mindste et smil til gengæld.

--
Mvh. Kim Ludvigsen