gåsejagt ???????
Fra : henrik jørgensen

Dato : 17-09-03 20:21

Det er med skamme af jeg affærer at DJF.. har åbnet for gåsejagt ( på
canadagæs ) i januar mrd.. fra 2004 og lukket den de steder hvor der er
mange er mange canadagæs memlig eu fuglebeskytelse områder det ville værer
dejligt med opstand mod dette.

hilsen Henrik

Fra : Olfot

Dato : 18-09-03 11:20

Jeg sender lige en staveplade med det samme

/of

Fra : Gitte Larsen

Dato : 18-09-03 12:59

"Olfot" skrev :

> Jeg sender lige en staveplade med det samme

Det er ikke særlig god netikette, at kommentere andres stavefejl, heller
ikke selvom du sætter en smiley bag ved...

Måske kunne du have glæde af, at læse lidt om usenetreglerne på
www.usenet.dk - her kan du så lære netikettens svære kunst.

Samtidig kan du også få styr på citatteknikken !

Dette indlæg kan du forhåbentlig drage nytte af, det kunne Henrik næppe
af dit....

Hilsen
Gitte

Fra : M@X

Dato : 18-09-03 14:26

Nå!!! Der var fyfingeren igen.
Politiet har lange arme.

mvh M@X ( som gerne må drilles og latterliggøres men som hader når nogen
kommer med halve vinde og påstande uden at sætte sig ind i stoffet)

Og en lille hilsen til "den norske hyler"

Fra : Olfot

Dato : 18-09-03 16:05

Det har du ret i ... der er jo noget der hedder stavekontrol indbygget i
programmet og det er endda gratis hmm hmm ! man skal bare trykke på F7 og
vupti stavekontrol.
/of

Fra : Tommy Hansen

Dato : 19-09-03 00:07

> [...]
> programmet og det er endda gratis hmm hmm ! man skal bare trykke på F7 og

Det hjælper også meget hvis man er ordblind, og får 3 ord at vælge i mellem.
Så hold din latterliggørelse af andre for dig selv.

Venlig hilsen
Tommy

Fra : Erik Prestmo

Dato : 18-09-03 21:59