elgprøve
Fra : Rene Petersen

Dato : 17-09-03 19:12

hej er der nogen her i gruppen der ved hvor man kan nå at aflægge elgprøven
her i jyland inden uge 42 da jeg er så heldig at skulle po elgjagt i sverige
eller om der skulle være et sted i sverige fredag uge 41 så kunne jeg måske
ordne det undervejs.

Fra : Ulla & Peter

Dato : 17-09-03 20:03

Det kan du i esbjerg måde skydebane jeg skyder der selv

Fra : Lasse

Dato : 18-09-03 17:53

Ja da, tag til Ørre ved Herning.. Det er jo noget af Dk´s bedste anlæg.. Og
der er jo kommet nyt (1 år gammelt) .. Det er jo 110 % sikkert hvor du
rammer, fordi resultatet findes via lyden på skiven hvor du rammer.. Og det
kommer ½ sek efter skudet.. via computer ., På fladskærm inde hos dig, og
ude i rummet hvor dine kammerater eller familie sidder og kigger med. .. ¨

Se mere på http://hjc.dk/

Fra : Rene Petersen

Dato : 18-09-03 20:29

Tak for hjælpen jeg tror jeg tager en tur til herning på lørdag