drægtig
Fra : Karsten

Dato : 16-09-03 14:23

hej
hvor længer går en tæve drægtig ?? , og mister en ellers god jagttæve noget
ved at få en gang hvalpe ?

Fra : Michael Nielsen

Dato : 16-09-03 15:14

Mener det er ca. 63 dage, min Kleiner som jeg havde for år til bage mistede
bestemt ikke noget ved at få et kuld hvalpe, snarre tvært imod, jeg har
heller ikke hørt om at det skulle forholde sig sådan, - så få du den rolig
parret....

Michael

Fra : Karsten

Dato : 16-09-03 15:31

ok dvs ca 2 måneder
regner med at hun kommer i løbe tid omkring november , så må vi se , ved du
noget om hvornår i blødnings perioden hun skal til " buk " ???

Fra : Mars

Dato : 16-09-03 17:07

Hej

Jeg mener det er mellem 9 og 11 dagen