Bøger omkring hundetræning
Fra : Michael Skjøtt Kjær

Dato : 16-09-03 08:41

Hej

Er der en der har en rigtig god ide til nogle bøger omkring hundetræning og
opdragelse, så man er rustet til at få en lille hundehvalp ind i huset?

Mvh

Michael

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 16-09-03 08:58

"Michael Skjøtt Kjær" <michael@_systemfejl_.dk> wrote in message
> Hej
>
> Er der en der har en rigtig god ide til nogle bøger omkring hundetræning
og
> opdragelse, så man er rustet til at få en lille hundehvalp ind i huset?

Bøger af Irene Jarnved og Roger Abrantes går man ikke helt af vejen med.
Desuden er racespecifikke bøger næsten altid gode.

--
mvh/rg. Christian

Fra : JSC

Dato : 16-09-03 09:07

"Michael Skjøtt Kjær" <michael@_systemfejl_.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der en der har en rigtig god ide til nogle bøger omkring hundetræning
og
> opdragelse, så man er rustet til at få en lille hundehvalp ind i huset?

Hej Michael

Prøv at kikke på www.friia.dk under træning. De listede bøger er primært
rettet mod retrievere...

Jeg har intet med kennelen at gøre, udover at jeg har fået min hvalp derfra
og efterfølgende er blevet behandlet god af ejeren..

Mvh.

Jørgen