Ude/indekat -> indekat
Fra : Søren Foged

Dato : 09-04-01 10:37

Hej,

Jeg flytter i lejlighed og katten skal med. Idag er den ude en gang om
dagen, men tilbringer det meste af dagen inde. I lejligheden skal den
derimod kun opholde sig inde.

Hvordan klarer man det mest smertefrit ?

De bedste hilsner,

Søren

Fra : Nina El Falaki

Dato : 09-04-01 11:26

Når katten allerede er mest inde, tror jeg ikke det vil give de store
problemer. Ellers kan du jo lære den at gå tur i sele.

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : Sofie Hansen

Dato : 09-04-01 11:56

Jeg har flere gange været med til at gøre en inde/ude kat til en indekat.
Min erfaring er, at det ikke er noget problem hvis blot det ikke foregår der
hvor katten normalt bor - så når du skal flytte burde der ikke være nogen
problemer overhovedet .... Men jeg vil da anbefale dig at få en kat mere.

Mvh.
Sofie