gummi måtter!!
Fra : Torben Hansen

Dato : 14-09-03 16:51

Hejsa.
Er der nogen der herinde ved hvor man kan skaffe nogle billige og måske
brugte gummi måtter til en hesteboks??

Venlig hilsen
Tine, Vejle

--
Med venlig Hilsen
Torben Hansen, Vejle

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 14-09-03 17:59

In article <3f648be0$0$17070$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>, Torben Hansen wrote:
> Hejsa.
> Er der nogen der herinde ved hvor man kan skaffe nogle billige og måske
> brugte gummi måtter til en hesteboks??

Jern og skrothandel? De får nogle gange også gummibånd, måtter og andet.

JonB

Fra : Torben Hansen

Dato : 20-09-03 18:06

Hejsa tak for svaret!!

Jeg var ved en jern og skrothandel men de havde ikke sådan nogle måtter.
Fandt dem istedet hos et firma der laver gummibånd til maskiner!!
Bare til en orientering hvis der er andre der skal bruge.
Venlig hilsen Tine, Vejle

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 22-09-03 07:25

"Torben Hansen" <radiospeak@radiospeak.dk> wrote in message
> [...]
> Fandt dem istedet hos et firma der laver gummibånd til maskiner!!
> Bare til en orientering hvis der er andre der skal bruge.

Hvad var m2 prisen og hvor var det henne ?

--
mvh/rg. Christian