Tandplejer
Fra : Liva

Dato : 14-09-03 09:29

Er der nogen der kender/ har erfaring med Hestetandplejer Pia Kaj???

Fra : Camilla Fruergaard

Dato : 20-09-03 11:22

Ja jeg har, havde hende ude til min hest, da den ikke ville lægge sig til
bidet.

Den havde nogle ordenlige tandspiser inderst inde i munde, som havde Lavet
flere ar. Så det gjore ondt på ham når jeg spændte næseremmen. Han gik og
åbnede munden. Det stoppede efter at hun havde været ved ham og det er ca 5
måneder siden. Og han går godt stadig, kunne mærke forandringen efter ca en
uge med bid på.
Dejlig følelse.

Fra : Anet

Dato : 24-09-03 21:43

Nu vi taler om tænder....da jeg købte min sidste hest, som jeg skulle have
vurderet af dyrlægen til en dyrlægeundersøgelse skulle Freyja også kigges på
tænder for at kontrollere tænder osv. Dyrlægen sagde, at heste ikke var så
nemme, at bestemme i alder mere som de var før hen i tiden fordi, at hestene
simpelthen fik noget andet foder nu til dags. Det gav et helt andet slid på
tænderne, og det kunne godt snyde lidt sagde han. Men ja, før hen blev heste
fodret med havre og byg og lidt hø hvis den var heldig. I dag får heste jo
alt det gode forskellige foder som kan købes for penge og der er mange gode
sager i det.
Det var bare en tankestrøm....

--
~ Hilsen