Rambo
Fra : Camilla Carcary

Dato : 09-09-03 21:14

Nå er Rambo endelig i hus, eller skulle jeg sagt stall.....

Rambo er da min nyinnkjøpte Fjordhest; en stor og kraftig kar.

Etter mye strev fikk vi lokket ham inn i hestehengeren (han har ikke stått
på henger siden han var 4 år, nå er han 17). Det gikk egentlig veldig fint
og smertefritt. Turen hjem var lang, men han var rolig og grei. Så ble han
sluppet ut på beite sammen med min lille Ditto og hans venninne May Britt.
Alt gikk fint på det første møtet helt til bittelille Ditto ble fornærmet og
jaget den svære gampen nedover bakken og gjennom strømgjerdet og ut på
jordet. Etter litt lokking fikk vi dem da inn igjen og satte dem like godt
på stallen.

Jeg er fornøyd og glad, i morgen begynner bli-kjent-med-prosessen med en
liten ridetur og masse kos og stell En gammel drøm har gått i
oppfyllelse

Camilla

Fra : Ninett Green

Dato : 10-09-03 08:22

"Camilla Carcary" <carcar@online.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg er fornøyd og glad, i morgen begynner bli-kjent-med-prosessen med en
> liten ridetur og masse kos og stell En gammel drøm har gått i

Stort tillykke herfra, hvor lyder det dejligt, at du har fået din drøm
opfyldt. Håber du får nogle rigtig dejlige hygge dage, nu hvor I skal til at
lære hinanden at kende.

Kærlig hilsen

Ninett