Tele2 Adsl .. amager ?
Fra : J.K.Arning

Dato : 20-09-03 19:06

Skal lige spørge for en kammerat der sidder på en tele2
adsl ude på det mørke amager om der er problemer hos
udbyderen ? ... hans linje er nemlig nede.

Regards

Fra : Bernhard Ege

Dato : 20-09-03 19:27

"J.K.Arning" <news@nospamarning.dk> wrote in message
> Skal lige spørge for en kammerat der sidder på en tele2
> adsl ude på det mørke amager om der er problemer hos
> udbyderen ? ... hans linje er nemlig nede.

Det ser ud til at der er udfald rundt omkring. Jeg har selv haft 2
5-minutters udfald indenfor den sidste time, men nu er der godt nok også
hul igennem. 215K up samtidig med 50K down; ikke dårligt.

mvh Bernhard

Fra : Martin Petersen

Dato : 20-09-03 20:17

Bernhard Ege (bme@hst.auc.dk) skrev følgende:
> [...]
> 5-minutters udfald indenfor den sidste time, men nu er der godt nok
> også hul igennem. 215K up samtidig med 50K down; ikke dårligt.

Det er vel også det du betaler for?

- Martin

Fra : Bernhard Ege

Dato : 20-09-03 20:39

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> wrote in message

> Det er vel også det du betaler for?

Ja, regnede bare ikke med at kunne downloade med den fart når jeg
uploader med 50K. Jeg havde svært ved i det hele taget at uploade med
50K med Boomtown.

mvh Bernhard

Fra : Martin Petersen

Dato : 20-09-03 21:05

> [...]
>
> Ja, regnede bare ikke med at kunne downloade med den fart når jeg
> uploader med 50K. Jeg havde svært ved i det hele taget at uploade med

Hmmm.. Har du kigget på dit recieve window? Jeg upper snildt med 54 og
henter med 222 samtidig.. Jeg har CC.

Kør evt. en tweaktest her: www.dlsreports.com

- Martin

PS: Bortset fra det ville jeg nok være tilfreds med dit resultat. Men hvis
det kan køre bedre, kan det jo ligeså godt få lov til det. :)

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 20-09-03 21:21

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> enriched usenet with:

> Kør evt. en tweaktest her: www.dlsreports.com

Du mener nok http://www.dslreports.com

På den anden adresse var der kun et par meget letpåklædte unge kvinder

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Now playing: R.E.M. - What's The Frequency, Kenneth

Fra : Bernhard Ege

Dato : 20-09-03 21:23

> Kør evt. en tweaktest her: www.dlsreports.com

LOL, fed site, men du mener nok www.dslreports.com

mvh Bernhard

Fra : WebLock

Dato : 20-09-03 19:28

> Skal lige spørge for en kammerat der sidder på en tele2
> adsl ude på det mørke amager om der er problemer hos
> udbyderen ? ... hans linje er nemlig nede.

Min tele2 linje har været faldet ud 2-3 gange i dag - senest klokken 19:43
til 20:10

WebLock

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-09-03 19:41

"J.K.Arning" <news@nospamarning.dk> wrote in message
> Skal lige spørge for en kammerat der sidder på en tele2
> adsl ude på det mørke amager om der er problemer hos
> udbyderen ? ... hans linje er nemlig nede.

Hmm, jeg har lige haft et nedbrug på omkring 30 minutter... Mistede IP, og
den var ikke til at få fat i før efter 30 minutter.. nok DHCP serveren der
er blevet genstartet eller sådan noget

Fra : Jan

Dato : 20-09-03 21:02

> [...]
> den var ikke til at få fat i før efter 30 minutter.. nok DHCP serveren der

Jeg har også haft udfald to gange i dag første gang varede det ca 1 time
support påstod at det var her hos mig, man var inde på at routeren var stået
af til trods for at jeg havde prøvet at koble to maskiner direkte på adsl
modem for at teste og der stadig ikke var hul igennem, det samme oplevede
jeg her først på aftenen, og samme oplevelse havde jeg i forige weekend om
søndagen der var jeg uden internet fra sidst på eftermiddagen og til først
på aftenen.

Venlig Hilsen
Jan Larsen
En MEGET utilfreds TELE2ADSL kunde som endnu ikke har fået det som jeg
betaler for.

Fra : Steen Gellett

Dato : 20-09-03 22:09

"J.K.Arning" <news@nospamarning.dk> skrev i en meddelelse
> Skal lige spørge for en kammerat der sidder på en tele2
> adsl ude på det mørke amager om der er problemer hos
> udbyderen ? ... hans linje er nemlig nede.

Jeg er lidt ked at skulle bryde kæden med "jeg har xxx upload osv" ...men
jeg vil bare sige..........jeg bor på Amager og vi har mindst lige så meget
dagslys som gennemsnittet i Danmark

MVH Hilsen Steen.........en i dagens Danmark MEGET tilfreds TDC
kunde........hehe