TELE2 og FTP
Fra : Jan

Dato : 17-09-03 16:31

Hej.

Er jeg den eneste som har problemer med FTP hos TELE2, ftp'en virkede
perfekt inden overgang til TELE2 men efter jeg er blevet konverteret til
deres adsl bliver man smidt af ftp'en efter ca 1-2 minutter det gælder både
ved download og upload.

Venlig Hilsen
Jan Larsen

Fra : FB

Dato : 17-09-03 16:59

"Jan" <admin@bedst-web.dk> wrote in message
> [...]
> perfekt inden overgang til TELE2 men efter jeg er blevet konverteret til
> deres adsl bliver man smidt af ftp'en efter ca 1-2 minutter det gælder

Hvilken FTP server?

Mvh
FB
--
Gratis sms - Gratis Java spil - Gratis unlock
-- > http://Mobil.DontDoIt.dk < --

Fra : The Tulip

Dato : 17-09-03 20:49

> Hvilken FTP server?

Sikkert teledk's Testftp ..

~~Frank .,
--
Sarkasme er blot endnu en del af vores kundeservice...

Fra : Steen Gellett

Dato : 18-09-03 15:37

"FB" <nomail@nomail.invalid> skrev i en meddelelse

> "Jan" <admin@bedst-web.dk> wrote in message

> både
>
> Hvilken FTP server?

Det er hans egen FTP server som lukker ned for fobindelsen efter 1-2
min...........dvs alle der vil uploade eller downloade bliver hældt af !!

Fra : The Tulip

Dato : 18-09-03 22:00

">
> Det er hans egen FTP server som lukker ned for fobindelsen efter 1-2
> min...........dvs alle der vil uploade eller downloade bliver hældt af !!

Det er da egenlig pussigt .. det er nøjagtig det samme der sker når jeg
logger på Teldk's TestFTP ..

Dog har jeg også en FTP til at stå .. og den er der ingen problemer med ..
hverken at folk bliver smidt af ., eller hastighedsproblemer ..

~~Frank .,

Fra : The Tulip

Dato : 17-09-03 20:53

> deres adsl bliver man smidt af ftp'en efter ca 1-2 minutter det gælder
både
> ved download og upload.

Nej .., du er ikke den eneste der bliver smidt af Testftpen hos tDC .. Tele2
Teknisk support kunne dog ikke give nogen løsningsforslag ..derfor er min
linje fejlmeldt med hastighedsproblemer .. selv om http Download og andre
FTP download kører fint ..

~~Frank .,