Tele2 Forum "lyd forude"
Fra : no thx

Dato : 16-09-03 21:49

Fra : no thx

Dato : 16-09-03 21:58

og self skulle der stå "lys forude" og ikke lyd men det er jo også sent
(eller)..

Fra : Jan

Dato : 16-09-03 22:53

> og self skulle der stå "lys forude" og ikke lyd men det er jo også sent
> (eller)..
>
> "no thx" <nothxdude@gratiz.zzn.com> skrev i en meddelelse

Ja det ser godt ud................ nu må vi bare håbe det holder stik og
hvorfor melder de ikke ud til deres kunder om hvad de har gang i, men jeg
tror jeg har luret dem, prøv at tænke på hvad de scorer på at folk hænger i
en kø i timer på deres telefonsystem kasseapperatet klinger hos TELE2
sålænge de kan holde folk i køen.

Fredag d. 26 som tilsyneladende er dagen hvor vi alle skulle have den
hastighed vi betaler for er sidste frist for mit vedkommende så er jeg
tilbage hos TDC.

Det kan godt være at deres "tilbud" er billigere end feks. TDC men det
udligner sig med de lange ventetider i deres telefonkø, så telefonregning
bliver tårnhøj.

Venlig Hilsen
Jan Larsen

Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 15-09-03 23:28

Jan wrote:

> [...]
> tror jeg har luret dem, prøv at tænke på hvad de scorer på at folk hænger i
> en kø i timer på deres telefonsystem kasseapperatet klinger hos TELE2

Det forudsætter vel at du har Tele2 som telefon leverandør ??

Jørn

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 17-09-03 07:44

"Jørn Hundebøll" <news2@dblue.dk> skrev i en meddelelse
> Det forudsætter vel at du har Tele2 som telefon leverandør ??

Så længe Tele2 har sig selv som telefon leverandør, så får de penge, idet
andre udbydere betaler når de terminerer kald i fremmede net. (Sml.
udlandskald, der er det heller ikke det hjemlige teleselskab der får hele
minuttaksten)

Fra : H.S.

Dato : 17-09-03 08:22

"Jan" <admin@bedst-web.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tror jeg har luret dem, prøv at tænke på hvad de scorer på at folk hænger
> en kø i timer på deres telefonsystem kasseapperatet klinger hos TELE2

Ikke hvis du ringer på deres gratis nr.

Fra : Jan Larsen

Dato : 17-09-03 08:53

> Ikke hvis du ringer på deres gratis nr.

Hvilket nummer er det ??

Jan

Fra : Karsten Andersen

Dato : 17-09-03 10:25

Wed, 17 Sep 2003 09:52:54 +0200, skrev Jan Larsen, på 8 linier, i
<3f681242$0$83065$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, :

>Hvilket nummer er det ??
>
>Jan

måske 80900707