Aktion mod Tele2 - SE HER!
Fra : Bamse

Dato : 15-09-03 14:34

Jeg stiller hermed en mail-adresse til rådighed som folk kan maile deres
resultater til.
For at resultaterne skal være overbevisende skal I følge disse instrukser:

1) Sådan måler du din hastighed:

- Enten ved at downloade fra http://hastighed.tele2adsl.dk og notere
download-hastigheden i form af et screenshot

- Eller ved at benytte programmet TPTEST som kan hentes her:

http://www.internetkvalitetsguide.dk/Hastighedsmaaler/TPTEST3.exe

Placer program/download-vinduet i højre nederste hjørne af din skærm hvor
tidspunkt/dato fremgår og tag et screenshot. Paste screenshottet i paint og
konverter billedet til jpg så det ikke fylder så meget.

2) Lav 3 målinger om dagen : morgen, eftermiddag, aften - de næste 2 uger!

3) Jeg stiller tele2adsl@pc.dk til rådighed til formålet

Mail dine resultater til denne email-adresse og inkluder dit navn og evt.
dit telefonnr
samt din adresse.

Når resultaterne er samlet sørger jeg for at der bliver sendt en samlet
klage.

Send mig IKKE en mail, hvor du selv har skrevet de hastigheder du har målt -
Dokumentationen SKAL være i form af screenshots! Send IKKE bmp-filer!

Fra : Bamse

Dato : 16-09-03 21:48

Jeg opfordrer igen de mange utilfredse Tele2ADSL-kunder til at skrive om
deres erfaringer med Tele2 til mig. Min email-adresse er:

tele2adsl@pc.dk

EkstraBladet bringer sandsynligvis en artikel om selskabet og i kølvandet på
denne artikel, ville det være rart hvis vi allesammen rettede en fælles
klage gennem 1 person (mig) til Tele2 hvor vi kræver kompensation for det
elendige produkt vi i naivitet har betalt for.

Så kom nu ud af buskene og send en mail.

Dokumentation for dine påstande i form af et screenshot af målinger, som du
har foretaget med TPTEST sættes der stor pris på. Husk også at måle fra
http://hastighed.tele2adsl.dk !!

Fra : FB

Dato : 16-09-03 22:03

"Bamse" <nospam@nospam.ugh> wrote in message
> [...]

du
> har foretaget med TPTEST sættes der stor pris på. Husk også at måle fra

Skulle man ikke klappe hesten og vente tiden af til den 26. septemper ?
Mange har fået svar, at Tele2 skal opgradere centralerne rundt i landet.

Mvh
FB
--
Gratis sms - Gratis Java spil - Gratis unlock
-- > http://Mobil.DontDoIt.dk < --

Fra : Bamse

Dato : 16-09-03 22:14

Næh, hvorfor skulle man det.....

Folk arbejder bedst under pres...

Et svar er en god start. Men jeg vil ikke stå den 26. september med skægget
i postkassen fordi jeg ikke har forberedt mig. Hvis vi samlet står klar med
en
klage er jeg sikker på at vi i det mindste får økonomisk kompensation for
manglende levering af det vi har betalt for.

Retfærdighed skal man kæmpe for. Det kommer ikke af sig selv..

Fra : FB

Dato : 16-09-03 22:19

> [...]
> manglende levering af det vi har betalt for.
>
> Retfærdighed skal man kæmpe for. Det kommer ikke af sig selv..

Kan kun sige held og lykke.

Jeg har ikke brugt et eneste minut på en udbyder som jeg er så utilfreds med
som dig.
Du vil bruge tid og krafter på at på kompensation for den dårlige linje,
hvis det var mig, så skulle jeg have kompensation med det vums eller var jeg
da smuttet.

Nu står jeg ikke i den situation, så jeg kan kigge på ved sidelinjen,
heldigvis.

mvh
FB