problemer med blogger-upload via adsl-forb~
Fra : Jesper

Dato : 14-09-03 18:39

Hejsa

Jeg har problemer med at uploade min weblog fra www.blogger.com via min
adsl-forbindelse. Det sære er at det fungerer fint hvis jeg benytter
samme computers telefonmodem.
Jeg har en PPoE-forbindelse hos TDC med SpeedStream 2601 router, og
spekulerer på om det kan være noget med opsætningen af denne. Jeg har
prøvet at gendanne standardindstillingerne, men det har ikke hjulpet.
Nogen ideer?

Mvh. Jesper

Fra : John Sahl

Dato : 15-09-03 07:37

Jesper <Ingen@mail.dk> wrote:
> [...]
> spekulerer på om det kan være noget med opsætningen af denne. Jeg har
> prøvet at gendanne standardindstillingerne, men det har ikke hjulpet.

Ja, men det er et skud fra hoften for jeg kan ikke huske om det
er den SpeedStream router hvor man ikke kan justere pakke-
størrelserne? Hvis det er tilfældet hjælper det temmelig sikkert at
få dig en anden model.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/