ASUS P4P800
Fra : Peter

Dato : 19-09-03 21:37

Jeg sider med et nyt Asus p4p800 kort og det er fedt , men jeg har en extern
hd (Maxtor 5000 LE) og den fungere fint når jeg kører i full speed mode(USB
1.1) , men når jeg kører i Hi Speed Mode (USB 2.0) (Valgt i BIOS) så kan den
ikke ses og ikke bruges , hvad er forklaringen på dette ??

Jeg kører Win XP

Peter

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 19-09-03 22:22

Peter wrote:
> [...]
> 1.1) , men når jeg kører i Hi Speed Mode (USB 2.0) (Valgt i BIOS) så
> kan den ikke ses og ikke bruges , hvad er forklaringen på dette ??

Jeg har før hørt om dette problem. Godt nok ikke lige på det mobo, men da
var problemet at USB kablet ikke var et USB 2.0 kabel. Tror umiddelbart ikke
det er problemet, for Maxtor plejer at levere kabler der bare virker, men
synes da lige jeg ville gøre opmærksom på det

--
Martin K

Fra : -= BGN =-

Dato : 20-09-03 09:42

"Peter" <theone@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
den
> ikke ses og ikke bruges , hvad er forklaringen på dette ??

Er det Xp Pro. Har du servicepack1 installeret?

Bo