Det sorte tape på blæser
Fra : Stone

Dato : 19-09-03 14:51

Hvad gør jeg nu har lige netop lige modtaget min pentium 4 processor og
den blæser der var med var der noget med det sorte tape og ja prøve lidt
forskelligt med det resutat at jeg til sidst
ja rev det af og da jeg satte blæsere på kunne jeg mærke den ikke var helt
nede ved processor
Og så er det spørger er der noget andet der køler lige så godt som det der
var på som jeg kan ligge i mellem for nu tør jeg ikke starte op før der
kommer noget imellem
Hjæp!!! Så weekenden er reddet Mvh Stone

Fra : Aksel Spandet

Dato : 19-09-03 15:03

Hey!

"Stone" <Brol@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kommer noget imellem
> Hjæp!!! Så weekenden er reddet Mvh Stone

Du skal have fat i noget kølepasta eller termisk tape (det du hev af)....
Pasta er nok det bedste, kan klart anbefale artic silver 3...
http://www.studiedata.dk/productitem.asp?id=TMAR001&Fane=COLD,COPA

Se artic silver's hp for hvordan det på smøres:
http://www.arcticsilver.com/

Held og lykke med det! (-:

Mvh
Aksel