Kan man købe noget bundkort til clawhammer~
Fra : JK

Dato : 17-09-03 13:20

Hej

Den 23. sept. kommer den.

Bruger socket 754.

http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/display/hammer-preview.html

men er der kommet noget bundkort til landet ?

hilsen

John

Fra : JK

Dato : 18-09-03 13:43

On Wed, 17 Sep 2003 14:19:45 +0200, JK <johnknuhtsenREMOVE@mail.dk>
wrote:

> [...]
>
>http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/display/hammer-preview.html
>
>men er der kommet noget bundkort til landet ?

Man kan kigge efter foreløbig 2 VIA KT800 bundkort fra

Asus: K8V
MSI: K8T Neo-FIS2R

hilsen

John

Fra : Kim Nielsen

Dato : 18-09-03 21:49

"JK" <johnknuhtsenREMOVE@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/display/hammer-preview.html
>
> men er der kommet noget bundkort til landet ?

De t har jeg også læst - det lyder dejligt, så falder prisen på alle de
almindelig "32 bits" Athlon - og i oktober kommer Intel med nye priser.

Så det bliver konstant billiger - især hvis man venter 3 - 6 måneder,
så er alle begynder fejl afluset.
Og så starter den næste ny CPU /MB serie som man skal have - kan "nogen"
huske de ca. 500 % MMX skulle give ved overgang fra Pentium til Pentium
II (man kunne få en Pentium MMX - jeg har selv en 200 MHz udgave med
passiv kølne)

- § - Kim Nielsen - § -