Juuubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ............ ~
Fra : Mr. Endeavour

Dato : 06-09-03 10:27

Hejsa derude.

Damn, jeg er en glad mand :) Nu kører dyret bare der-ud-af.

- læste mig klog på soltek.de og div. andre steder.
- kontrollerede, jeg havde et F1 ell. nyere bundkort (har F5).
- opgraderede min BIOS til Q11 (nervøst øjeblik ..)
- købte en : AMD (T-Bred) XP 2200+ (BOX)
- satte JP17 til default (2 og 3)
- satte ALLE kontakter på SW1 og SW2 til : OFF

- satte dyret i (great køler, der følger med .. helt lydløs

- INGEN problemer overhovedet .. det snurrer bare afsted ..
... fedt, når der står :
---------------------
AMD Athlon XP 2200+
1.81 GHz
768 MB RAM
---------------------
i Egenskaber for computer

God weekend, og så cykler vi der-ud-af *VROOOM*

:: Control is everything - speed is only a bi-product ::

Fra : "FalconMan©

Dato : 06-09-03 13:59

"Mr. Endeavour" <denne-adresse@duer-ikke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i Egenskaber for computer
>
> God weekend, og så cykler vi der-ud-af *VROOOM*
>
> :: Control is everything - speed is only a bi-product ::

Tjoow - hvis kun kan "nøjes" med det, er det vel - "Okay".... (tror jeg!)
*G*

Fra : Søren Andersen

Dato : 07-09-03 08:54

> Tjoow - hvis kun kan "nøjes" med det, er det vel - "Okay".... (tror jeg!)
> *G*

Lyseslukker lol :)
Ligesom en inde på hol.dk der begejstret skrev: "Jubiii endelig over
15.000!!!!".
Hvortil en svarede iskoldt, "er det en dårlig 3dmark2001 score eller prisen
på din nye maskine". hoho, det er en ond verden vi lever i.

Mvh.
Søren Andersen

Fra : "FalconMan©

Dato : 07-09-03 10:18

"Søren Andersen" <soren@lerskov-andersen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
prisen
> på din nye maskine". hoho, det er en ond verden vi lever i.

*FASAGH* Ja - man må jo være "søøøøød" overfor sine med-nogle-mennesker....
Hmmm.... *GG*

Øøhh - var det så een - "Winmark test" - eller...? *LOOL*

Mvh.

John