Duer dette Chaintech 9PJL
Fra : Palle S.

Dato : 05-09-03 16:47

Jeg har fået dette som betaling for lidt arbejde

Men har kun en 2 ghz Northwood at komme i

Er der nogen problemer med det ?

mvh Palle

Fra : Bamse

Dato : 05-09-03 17:33

CPU: Intel Pentium4 1.5GHz~3.2GHz+

så det er vist ik noget problem..........

--------------

Fra : JK

Dato : 05-09-03 20:24

On Fri, 5 Sep 2003 17:46:41 +0200, "Palle S."
<lord_farquard@hotmail.com> wrote:

>Jeg har fået dette som betaling for lidt arbejde
>
>Men har kun en 2 ghz Northwood at komme i
>
>Er der nogen problemer med det ?

Nej

Det bedste chipset du kan få Intel 865PE.

Lidt af et udstyrsstykke !

Du prøver selvfølgelig at køre den NW på fsb133. Det bliver 2.66 GHz.

hilsen

John

Fra : Palle S.

Dato : 05-09-03 20:55

> [...]
> Jeg har fået dette som betaling for lidt arbejde
>
> Men har kun en 2 ghz Northwood at komme i

Nu er det da samlet i et til lejlighedn indkøbt Antec Sonata

Der er godt nok en million ledninger der skal passe

Men der medfølger en super vejledning Faktisk er den ekstremt overdrevet

Derudover Apogee Cbox 2 til fronten

Men jeg mangler nok noget dual channel ram, et par Sata diske og en Hyper
Cpu

mine Samsung pc 2700 er ikke vilde med oc

Men jeg synes det er super kvalitet det erstatter et Asus P533s

mvh Palle