Hvilket kort sidder jeg med ?
Fra : Jan

Dato : 03-09-03 10:22

Hejsa

Jeg sidder med et gammelt slot1 bundkort m. onboard grafikkort.

Hvordan finder jeg ud af hvad det er for et ?

Det eneste jeg umiddelbart kan finde er, at der står Siemens / Nixdorf i det
ene hjørne

Jan

Fra : Jan

Dato : 03-09-03 11:20

> Det eneste jeg umiddelbart kan finde er, at der står Siemens / Nixdorf i
det
> ene hjørne

Nu er jeg kommet så langt at der sidder et 440Bx chipset på kortet. Nærmere
betegnet Intel FW82443BX

Hele vejen rund på kortet, står der nummer, men jeg kan ikke finde noget ud
fra det ?

Nummeret er 26361-w6-x-03

Nogen der kan hjælpe lidt ?

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-03 11:33

> Nogen der kan hjælpe lidt ?

Prøv at kontakte Fujitsu-Siemens.

Mvh

Jan Rasmussen

Fra : JK

Dato : 03-09-03 12:22

On Wed, 3 Sep 2003 11:21:47 +0200, "Jan" <jrysz@jubiimail.dk> wrote:

> [...]
>
>Hvordan finder jeg ud af hvad det er for et ?
>
>Det eneste jeg umiddelbart kan finde er, at der står Siemens / Nixdorf i det

Tænd for bundkortet med cpu, ram, videokort og floppy. Boot på en
dos-floppy. Kør dos-programmet CTBIOS. Det fortæller det i reglen.

http://www.heise.de/ct/ftp/

mvh

John