hdd-skuffe
Fra : Rundude

Dato : 19-09-03 18:45

Som ny på dette område spørger jeg jer hardcore hardware-freaks

Hvilken skuffe skal jeg vælge til min gamle P4-1800 - 512mbRam???
Jeg har set på nettet efter diverse skuffer, men priserne svinger og jeg
kender ikke til denne "verden"...

Kan jeg køre med 160gb diske eller er der en begrænsning i disk-størrelser
via skuffe????

Og hvordan ser jeg om min USB-ting er 2.0/1.0?????

mvh
Rundude aka Kenneth

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 20-09-03 10:36

Rundude wrote:
> Hvilken skuffe skal jeg vælge til min gamle
> P4-1800 - 512mbRam?

Skal den kunne indbygges eller være ekstern?

> Jeg har set på nettet efter diverse skuffer, men priserne
> svinger og jeg kender ikke til denne "verden"...

Hvad skal den bruges til og hvad har du plads til?

> Kan jeg køre med 160gb diske eller er der en
> begrænsning i disk-størrelser via skuffe?

Nej, men varme kan blive et problem.

> Og hvordan ser jeg om min USB-ting er 2.0/1.0?

Dine USB porte eller hvad?
- Tjek bundkort-manualen.

--
Mvh.