Køb af PC
Fra : S@ndman

Dato : 18-09-03 10:26

Hejsa,

Ved ikke om dette er den rigtigt ng, men prøver alligevel...

Jeg står foran et pc køb til min niece, den skal kunne klare det
mest alm. + køre lidt spil....den må ikke komme over 4k...hvad
kan anbefales...??

Jeg har kigget lidt på Dell's site, synes umiddelbart de har nogle
gode billige pc'er...

S@ndman

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 18-09-03 10:45

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> Ved ikke om dette er den rigtigt ng, men prøver alligevel...

Den er vist god nok

> Jeg står foran et pc køb til min niece, den skal kunne klare det
> mest alm. + køre lidt spil....den må ikke komme over 4k...hvad
> kan anbefales...??

Jeg har ikke lige nogle anbefalinger, men har du kigget på
www.edbpriser.dk ? Der kan du vælge "Computere" og så skal du vælge om
det skal være "Byg selv" eller "Samlet" og om skærmen er med i prisen
eller ej.

> Jeg har kigget lidt på Dell's site, synes umiddelbart de har nogle
> gode billige pc'er...

Det er svært at lave "gode" og "billige" computere.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 18-09-03 13:47

"Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller ej.

> Det er svært at lave "gode" og "billige" computere.

Næ, det kommer vel an på hvad de skal bruges til. Jeg kan da godt finde
billige PC'ere uden nyeste hardware der vil være gode for nogle grupper.

Morten Holberg Nielsen

In an interstelaaarrr buuuurrssst im baaack to saaaveeee the uuuunivereerse!

Fra : A. K.

Dato : 18-09-03 18:45

> [...]
> kan anbefales...??
>
> Jeg har kigget lidt på Dell's site, synes umiddelbart de har nogle

vi købte en ved www.nettocom.dk til en af ungernes kammerater, det var det
billigste vi kunne finde på daværende tidspunkt.